i det siste

Hejjsann dere! Litt lenge siden sist, er det ikke? Vel, jeg har jo startet på en ny skole, noe som er ganske rart egentlig .. veldig uvant hehhe, men man blir vell fort vandt med det tenker jeg :-)) Nå er skole dagene mye lengre enn det jeg er vandt med, så kun det som er det kjipeste, menmen .. jeg er hvertfall super glad for at jeg går på samme skole som Sara hihiDet som er gøy er at vi har fri fredag annen hver uke, så i morgen er siste dagen før helg, wiiho .. har mye å se frem til denne helgen her altså. 

Nuu skal jeg se idol, er så gøy at det har begynt igjen, synst ikke dere?  Dere må hvertfall ha en fin kveld videre, så blogges vi i morgen, skjønniser.

Hva har dere gjort i det siste?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg