Lately

Heiii, jeg beklager virkelig for fraværet mitt med bloggingen .. Jeg har faktisk ikke tenkt så mye på å blogge nå som jeg har vært her i Bergen! Eneste jeg har fokusert på er å slappe av 🙂 Men vel, dagene mine her nede så langt har bare gått til shopping ( tror serriøst jeg har vært innom alle shopping senterene her i Bergen bare på noen få dager) være masse sammen med familien, litt lære kjøring, og masse besøk .. Jeg stor trives så masse her, blir nok ikke lenge til før jeg flytter hit hehhe.

Ahh, jeg har ikke med meg kameraet mitt, så har ikke fått tatt noen bilder faktisk, ulikt meg? hahha. Så da blir det bare gamle bilder, menmen. Vel, dere får ha en fin kveld videre, så blogges vi soon :*

Savner hun her SÅ masse <333

Hva har dere gjort i det siste?

8 kommentarer

Siste innlegg