Tyskland

God morgen, fine dere!

Akkuratt nå sitter jeg i bilen på vei til Tyskland, så derfor mobil blogger jeg 🙂 Vel, i Tyskland blir det nok litt shopping tenker jeg! Håper det ikke er så alt for dyrt der hahha. Jeg tenkte vell egentlig bare å oppdatere dere litt .. Jeg har ikke fått blogget så mye etter at jeg kom til Danmark, så beklager for det!

På fredag tok vi jo denne danske båten fra Bergen, og det var super koselig! Var ikke noe som helst bølger, helt stille på sjøen .. Ååh det var så fint! 😀 Vi var fremme i Danmark på Lørdag i 8 tiden tror jeg, så da kjørte vi av båten og fant oss en super koselig plass og spiste en knall god frokost, så videre kjørte vi til huset vi skulle bo i, og jeg er super fornøyd .. Var til og med basseng, boblebad og badstue, dette kan vi like! Jeg stor trives her hvertfall 🙂

Men dere, flere oppdateringer kommer senere! Jeg har så masse bilder å vise dere, tro meg. Har med meg kameraet over alt jeg hehhe! Jeg tenker hvertfall og lage en videoblogg til dere når jeg er hjemme igjen.

Dere får ha en kjempe fin dag, alle sammen! Så blogges vi snart igjen

Her er noen bilder fra turen så langt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg