last day at school

Ææh i morgen er det siste skole dag!! Hvor sykt er ikke det? Jeg synst det er kjempe rart å tenke på hvertfall .. Men herregud så jeg gleder meg til SOMMERFERIE da 😀 blir så bra hihi. Senere på kvelden i morgen så skal vi ha skole avsluttning med vitnemål utdeling pluss middag sammen med klassen, blir nok kjempe koselig, men samtidig litt trist og avslutte 3 år sammen med klassen min, menmen.  Jeg er også litt spent på eksamens karakteren min i skriftlig, jeg håper hvertfall på en 4´er. 

Uansett, jeg fikk kjolen min i posten i dag .. gud så fin den var. Lengden på den var helt fin, jeg var litt i tvil siden jeg ikke er så høg .. men joda, gikk fint det! Den var kun litt stor oppe, men det får bare være hahha. Jeg skal prøve og få tatt bilde med den på i morgen 🙂 

Vi snakkes.

 

9 kommentarer

Siste innlegg