Miley konsert, bilder

Hvor skal jeg begynne hehheh .. Konserten var faktisk så sykt bra, dette er det beste jeg noen gang har vært med på! Helt syyykt at jeg faktisk har sett den råe dama der i virkeligheten, jeg synst det er helt rart å tenke på jeg? 😀 hahahhaha .. Har egentlig alltid sett opp til henne fra hun var en barne stjerne på tv til ei craaazy dame som hun er nå hahha, jeg digger hun!!! Hun synger så utrolig bra live, og alle sangene var døds kule. Såg også på VG at hun fikk terningkast 6 på den kule låten ” Wrecking Ball” , hun fikk også noen 5 ´ere.

Det var også en god del folk, og mye skriking var det jo hehhe, hadde ikke stemme til å gjøre det, kanskje like greit. Men dere, her kommer det masse bilder fra konserten!

FOR EN FANTASTISK DAAG! Møtte forresten Casper fra Paradise, guud så kjekk han var hehhheh

Var du på konsert?

 


5 kommentarer
    1. Stilige bilder, må ha vært sykt gøy 🙂 Må si ifra om at når man vil bli venn med deg å klikker på profilbildet ditt, så kommer blogsoft profilen til sofiemote opp, å ikke din. Man kan derfor ikke legge deg til som venn via bildet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg