Hårvideo

Heihei, dere! 😀 håper alle sammen hadde en kjempe fin 17. Mai i går!

Vel, her er en liiten hårvideo til dere faktisk, bare en video jeg lagde fort .. og det ser dere sikkert på forklaringene mine hvertfall hehhe! Jeg er virkelig ikke god til å forklare, men gjorde mitt beste med å skrive da 🙂 Dere ser nok at jeg snakker i videoen, men det fjernet jeg bare siden jeg rett og slett ikke liker stemmen min haha, men håper det går fint ? Og jeg ser det er noen skrive feil og sånn, menmen .. Håper dere liker videoen uansett! 

 

Hva synst dere?

6 kommentarer
    1. Ååh, du har så fint hår! Prøvde denne firsyren selv, men det ble dessverre ikke så fint på meg som på deg 🙁 Hva heter forresten hun som synger på sangene du har brukt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg