Bergeeen next

God morgen til dere lesere!

Dette er ett forhånspublisert innlegg forresten, fordiii jeg rett og slett ikke rekker og blogge før jeg reiser til Bergen, jeg reiser ca i 12 tiden, så da må jeg stå opp i ganske god tid før, for jeg har ikke pakket ferdig alt som vanlig, men det er jo typisk meg da haha 🙂 Og daa tviler jeg på at jeg får tid til å blogge før jeg drar, så derfor forhåndspubliserer jeg det bare nå, like greit.

Vel, jeg skal vere i Bergen resten av påske ferien, og det har jeg sett frem til lenge nå .. gleder meg til å treffe familier og venner!♥ Er det en plass jeg virkelig trives og klarer å slappe av, så er det i Bergen, alt er bare så mye bedre når jeg er der, hehhe. Kommer nok til å flytte diit ja. Men dere, jeg må bare ønske dere en riktig god påske! Kos dere utrolig masse, og nyt desse dagene hvor vi har frii. Vi blogges!

Hva skal dere i påsken?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg