langhelg

Heisann!

I dag så fikk vi fri fra skolen, noe som er utrolig deilig, alltid deilig med langhelg 🙂 Også er det jo kun 1 uke igjen på skolen før det er påskeferie. Gleder meg til å reise til Bergen i påsken, så det ser jeg frem til, men først en uke til på skolen. 

Vel, litt senere så skal jeg på café sammen med noen herlige, blir nok koselig! Planene for kvelden vet jeg ikke enda, tar det som det kommer jeg, men dere får hvertfall ha en kjempe fin helg alle sammen, så blogges vi senere

Hva skal dere i helgen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg