fin fredag

God morgen♥ 

Glemte visst å oppdatere dere i går, men jeg fikk plutselig så dårlig tid ;( Vel, i går så var jeg på russerevy, og fy søren så gøy det var .. superflinke! Etter det så ble det en enda finere kveld sammen med mange fine folk, som jeg ikke har sett på lenge, og som jeg ikke har sett før også, så det var utrolig gøyt å bli kjendt med nye mennesker, veldig hyggelige♥ og det ble en sein kveld, men verdt det tihi. Jeg er hvertfall veldig trøtt nå heheh.

Uansett, i dag så er det jo lørdag .. så da blir det en tur til byn etterpå også besøke min kjære bestemor♥ Dere får ha en kjempe fin lørdag, også blogges vii.

noen bilder fra iphonen.

Hva gjorde dere i går?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg