snart helg

Heisann!

I dag så våknet jeg, gikk på badet for og stelle meg .. men klarte det faktisk ikke, svimmel, hodepine osv ..  er virkelig ikke i form for tiden? skjønner ikke hva det er! Så mamma skal bestille time hos legen neste uke, for da er jeg ferdig med tablettene mine også 🙂 Så da skal jeg nok ta en ny blodprøve for og se. Planen var å dra på skolen, men kom meg altså ikke ut døren .. så jeg måtte bare legge meg ned på sofaen hehe, så håper jeg blir bedre.

Nå er det jo kun 2 dager til helg også, kjenner at det skal bli deilig. Går jo egentlig veldig fort dette da? ;o føler det har nettopp vært helg jeg, haha. Anyway, jeg tenkte bare og oppdatere dere litt jeg, dere får ha en fin dag videre! Kos dere 🙂

bilde fra iphonen.

Hva skal dere til helgen?

 

8 kommentarer

Siste innlegg