Miley Cyrus konsert

Okei, dette er virkelig ikke til å tro for meg, men… JEG SKAL PÅ MILEY CYRUS KONSERT DERE! heeelt sykt egentlig og endelig får jeg sett mitt forbilde synge på scenen i Mai. Jeg har vell egentlig alltid hørt på sangene hennes, og synst di er kjempe fine. Også nåå skal jeg søren meg på konsert, herreguud .. det går virkelig ikke inn for meg enda haha! Jeg tenker ofte sånn nå ” skal jeg virkelig få se henne synge på scenen ” ofte tror jeg også at jeg bare har drømt dette hahahah. Men heldigvis ikke.

Jeg skal reise med verdens beste Sara, så vi gleder oss noe helt sykt. Endelig har vi enda mer å se frem til♥ jeg tror uten tvil at dette kommer til å bli det beste året, både fordi jeg skal på konsert, og fordi jeg var med på en modell konkurranse som jeg alltid har hatt lyst til, så det stopper ikke her haha xD. Så ja, vi reiser i slutten av Mai, og da tror jeg nok vi akkuratt er ferdig med skriftlig eksamen også, så det passer jo supert. Men mer om dette kommer senere når det nærmer seg♥ Forresten, er det noen andre som skal på konserten hennes? 😀 

Skal du på konsert?

6 kommentarer

Siste innlegg