more pictures, del 1

Heihei

I dag har det vært en helt utrolig nydelig dag her i Bergen! og ikke minst været, helt fantastisk haha. Vel, dagen startet med at jeg, mamma, mormor, tante, Charlotte, Emma og søskenbarnet mitt tok båten til sentrum og shoppet litt. Først tok vi turen ned på torget og gikk en tur der nede i fin været, også ble det litt shopping etterpå! Jeg har masse bilder og vise dere, og tenker bare og dele noen bilder sammen med dere nå heheh, også kommer det mer i morgen!

:-)) Innkjøpene tenker jeg og vise senere! 

 

Jeg er hvertfall super fornøyd med dagen! Håper dere har hatt en like fin dag


Hva synst dere?



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg