shopping

Heihei.

Nå er jeg nettopp hjemme fra en liten tur i byn sammen med mamma og tante, og mitt skjønne søskenbarn! En koselig tur ble det 🙂 Jeg kjøpte meg ikke så mye siden jeg skal vere her en hel uke, og da blir det jo selfølgelig en del shopping hehheh. Kjøpte meg blandt annet en sykt kul vest som jeg bare måtte ha, viser dere senere. 

Vel, i dag tenker jeg bare og slappe av sammen med familien! Er endelig komt meg til fine Bergen igjen 🙂 Tenkte egentlig bare å oppdatere dere litt! Vi blogges nok mer senere, dere får ha en kjempe fin lørdag, og kos dere.

Hva har dere gjort i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg