my day

Heihei, dere! Har dere hatt en fin onsdag? 🙂 

Det har hvertfall jeg, kom hjem fra Sara for ikke så veldig lenge siden! Vi var ute og jogget siden vi har bestemt oss for og jogge hvertfall 2 ganger i uken, om ikke mer .. Så det var faktisk veldig deilig og jogge igjen .. gleder meg allerede til neste gang hehe. Håper bare jeg klarer og holde dette, og faktisk ta trenings klærene på og gå ut av døren, for og så jogge! Men når jeg først er i gang, så funker det :-)) Vel, etter at vi jogget så dro vi på butikken og kjøpte en knallgod salat som jeg eeeelsker♥ Så dro vi hjem igjen og lagde fruktsalat også, åh heaven ♥♥ Så jeg har hvertfall hatt en fin dag så langt.

 I morgen så blir det kino med klassen de 3 første timene, også blir det fremføring på slutten av dagen! Akkuratt den er ikke noe jeg gruer meg så veldig til, gruer meg mer til prøve eksamenen som er siste uken aargh .. Jaja, tar det så det kommer. Og håper på det beste! Men nå skal jeg gjøre ferdig litt på fremføringen, dere får hvertfall ha en fin kveld videre, også blogges vi.

 

Hva har dere gjort i dag?

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg