Video on the way

Hei!

I går rett etter skolen faktisk så filmet jeg en slags ” room tour” video til dere, jeg hadde filmet en gang før, men så ble den bare glemt, desverre. Så nå har jeg filmet inn en ny video til dere 🙂 Og hvis jeg får tid i dag så skal jeg få prøve og redigert den, bruker ikke all evighet, så da skal jeg få prøvd og postet videoen i morgen eller til helgen. Tenkte bare og oppdatere dere litt om det haha. Men nå skal jeg jobbe med litt skolearbeid, og få det ut av hodet mitt .. I morgen er det jo helg, og kun 6 skoledager igjen, eller 5 for meg siden jeg skal vere vekke en dag i neste uke, men ja uansett .. blir så herlig. 

Ha en fin dag, alle sammen!


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg