snø storm

Heihei 😀

Kom inn døren for ikke så lenge siden, i dag så hadde vi matte heildags, og det gikk ok, var ikke lett i hvertfall haha! Men jeg gjorde mitt beste 🙂 Så da tok jeg bussen hjem klokken ett, og var hjemme i halv to tiden. Når jeg kom ut av bussen så trodde jeg serriøst at jeg skulle lette, var jo den stormen ute, må si jeg ble litt redd haha, ville helst bare komme meg inn, men det tok jo sin tid det også .. var snø overalt, det eneste som ikke er bra med snøen er at når det først kommer snø, så kommer det mye ..og da går det heller ikke an å gå .. menmen, alltid gøy med snø da hihi. Håper snøen holder seg nå, at ikke regnet kommer. 

Men dere, her er noen bilder som jeg tok når jeg kom hjem!

Her er også antrekket for i dag hehe :

Hvordan er været hos deg?

6 kommentarer

Siste innlegg