litt trening

Heisann. 

Jeg føler meg faktisk mye bedre, så i morgen skal jeg endelig på skolen igjen. Skal bli deilig og få komme seg ut av huset litt 🙂 skal til legen en gang neste uke da, menmen. Så i og med at jeg føler meg mye bedre så fikk jeg faktisk lyst til og trene litt hjemme, så da fikk jeg låne vektene til Marius, gøy hihi. Tok det bare rolig siden jeg ikke er helt i form, men godt var det hvertfall. 

Forresten, det var noen som lurte på om jeg hadde sluttet på kick boksingen, men nei .. det har jeg ikke. Jeg har bare tatt en liten pause, og tenker og begynne igjen etter Jul, siden vi må jo betale for og gå der, og da er det lite vits å betale så mye bare for og gå 5 – 6 ganger, ikke sant? Så derfor starter jeg heller etter jul, og det gleder jeg meg til. 

Trener du hjemme?

 

10 kommentarer

Siste innlegg