bilder fra utøya 2013

♥ Heihei!

På torsdag så reise jeg og hele familien til Gol og overnattet der til fredagen, også reiste vi videre til Oslo også Sverige .. og det var så utrolig koselig! Jeg elsker når hele familien er på tur hihi♥ Men okei, før vi kjørte videre til Sverige så kjørte vi forbi Utøya skiltet, og da hadde jeg så utrolig lyst til og ta noen bilder fra Utøya, så da stoppet vi der sånn at jeg fikk tatt noen bilder! Og det betyr utrolig mye for meg. Det var veldig trist å stå der og se over øya hvor det har skjedd så utrolig mye .. jeg får frysninger av å bare tenke på det, uff. Veldig trist var det. 

Det var også en minnestein der som folk har lagt ting oppå, veldig fint. Her er noen bilder som jeg tok 🙂 Flere bilder fra sverige turen kommer senere.

♥ uff, synst det er så trist jeg 🙁 er altså 2 år siden.

 

4 kommentarer

Siste innlegg