mandag

Heihei!

Grunnen til at jeg blogger så lite nå er fordi jeg ikke har så bra med nett, jeg er hos mormor og de .. og her er det ikke så bra nett! Jeg prøver og blogge hver dag, men det tar så laang tid og få lastet opp bilder .. så da gir jeg så lett opp haha. Jeg har ikke tolmodighet litt engang! Vel, jeg har mange bilder som jeg skal vise dere, blandt annet bilder fra lørdagen og bilder fra dåpen som jeg var i 🙂 Så hvis jeg ikke får lastet de opp her, så gjør jeg det npr jeg er hjemme! Håper det er greit?

Ha en fin dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg