updates

Heeei 🙂

Beklager så mye for fraværet mitt .. jeg har ikke tenkt så mye på bloggen nå siden jeg har hatt så mye andre ting å tenke på! Så jeg beklager virkelig. 

Vel, i går så dro jeg og familien til Bergen! Mye som skjer denne helgen, i dag så blir det bursdags feiring til oldemor som blir 90 år .. så det gleder jeg meg til 😀 I morgen blir det dåp til fine søskenbarnet mitt, og da er jeg fadder, så det blir nok veldig koselig!! Jeg gleder meg hvertfall 

Nå om ikke så lenge så drar vi til byn en tur, må kjøpe noen småting. Men dere får ha en kjempe fin dag, også blogges vi senere.

Har forresten byttet tilbake til det gamle designet mitt, vet ikke hvor lenge jeg kommer til å ha dette .. men kommer nok til å ha det en stund 🙂 blir så fort lei jeg. hahha.

Hva skal dere i helgen?

 

6 kommentarer

Siste innlegg