my weekend

God kveld dere :-))

Jeg beklager for kjempe dårlig med blogging denne helgen her, jeg har prøvd og fått blogget .. men det tok virkelig såå utrolig lang tid og få poste ett innlegg hjemme hos mormor og de, sikkert pga dårlig nett eller noe .. så derfor har jeg ikke fått blogget. 

Vel, på lørdag så dro hele familien til byn en tur .. først så kjørte vi opp og hentet min søster som nettopp har flyttet til bergen, også måtte vi jo se leiligheten hennes som var veldig fin. Og etter det så dro vi på IKEA en tur, der var planen og kjøpe noen senge klær som jeg så på forrige gang jeg var i bergen, men de var selfølgelig utsolgt .. Så da skal vi stikke innom om 2 uker siden vi skal ned igjen da! Og da regner jeg med at de har fått inn igjen haha. Jeg kjøpte også noen små ting der .. roomtour kommer senere. Og til slutt så dro vi til åsane storsenter og shoppet litt, fikk ikkje kjøpt meg så veldig mye siden vi hadde litt dårlig tid, fikk kun kjøpt meg to gensere denne gangen, og de tenkte jeg at jeg kunne vise dere senere. Også avsluttet vi dagen med å dra på MC donalds som var veldig koselig 🙂 

Jaa, dette var vel egentlig min helg .. en koselig og fin helg sammen med familien i bergen. Hvordan har din helg vært?

Hva har du gjort i helgen?

5 kommentarer

Siste innlegg