Bergen next

Heihei!

Dette innlegget er forhånds publisert, så når dere leser dette så er jeg på vei til bergen med Sara! Vel, Sara skal se på en leilighet i bergen .. og da ville jeg vere med. Hun skal nemlig flytte fra meg til høsten :-(( noe som jeg synst er ekstremt trist!! Blir nok kjedelig og ikke ha hun her når jeg trenger hun haha, men heldigvis kommer hun hjem i helgene som oftest, og da får jeg heldigvis se henne igjen. Kan jo hende jeg flytter til bergen om 1 eller 2 år for og gå på skole også, så da får vi nok se hverandre mye oftere. Men nok om det, jeg kommer ikke hjem før på torsdag! Så da blir det nok ikke blogging før det, med mindre jeg blogger fra mobilen 🙂 

Men dere får hvertfall ha en kjempe fin dag, også blogges vi!

Hva skal dere i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg