lovely day

 

Heihei!

Lovte jo dere at jeg skulle komme med hvertfall ett til innlegg idag 🙂 Vel, dagen idag har gått til shopping for det meste! Utrolig koselig. Dro på lagunen, der har jeg ikke vert på lenge, så det var gøyt. Fant meg en god del ting, jeg tenkte jeg skulle komme med innkjøp fra hele sommeren senere, om dere vil det?

Uansett, om ca 5 timer så reiser jeg til tyrkia .. fy søren så nervøs jeg er for fly turen .. jeg hater og fly. Blir så utroooolig nervøs av det, liker det virkelig ikke, meeen jeg håper det går fint 🙂 Reiser herfra klokken 3 ca, så videre til flesland. Tviler sterkt på at det blir noe søvn på meg inatt, får heller prøve og sove på flyet om jeg er heldig. Men dere, nå må jeg få pakket ferdig litt, er ikke sikkert jeg får blogget mitt beste desse to ukene, men jeg skal jo gjøre det jeg kan!

Dere får hvertfall ha en fin kveld videre så snakkes vi! kos dere søtinger.

Hva gjør dere idag?

19 kommentarer

Siste innlegg