bloggingen fremover

Heihei, nå tenkte jeg at jeg skulle skrive ett innlegg om bloggingen fremover! Nå som jeg reiser til tyrkia i 2 uker så blir det jo ikke så veldig mye blogging, og jeg har heller ikke fått noen til og blogge for meg denne gangen 🙂 Men jeg skal prøve og få brukt litt av dagen idag på og forhånds publisere noen innlegg til dere menst jeg er borte. Det kan og vere at det kommer noen innlegg fra mobilen, jeg tar jo ikke med meg dataen, tar ikke sjangsen på det desverre. 

Jeg er ganske usikker på om det er internett på hotellet, men jeg tror det skal vere det! Så da skal jeg virkelig gjøre så godt jeg kan for å blogge, selv om jeg hater og blogge fra mobilen haha. Håper jo på at det er internett på hotellrommet da, det hadde jo vert en drøm hihi. Men hvertfall, jeg skal få blogget litt idag og litt imorgen! Reiser til Bergen imorgen i fire tiden, så skal nok få blogget litt da 🙂 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg