pakke pakke pakke ..

Heihei!

Beklager for lite blogging nå for tiden, men jeg har vert ganske opptatt egentlig. Det meste går vel egentlig til pakking, så håper virkelig dere skjønner det 🙂 Uansett, idag tidelig så dro jeg og sara til byen en tur, der møtte vi noen venner! Dro  vel hjem litt tidelig også siden hun skulle feire en bursdag hjemme hos hun. Også når jeg kom hjem så startet jeg med å pakke litt siden det bare er to dager til jeg reiser til Bergen, skjønner ikke helt hvorfor jeg begynner å pakke så sent? er såå typisk meg altså. Reiser nemlig til tyrkia på søndag, så da må jeg jo pakke mye .. viktig og begynne hvertfall en uke før så man ikke glemmer noe, ikke sant? haha. 

Vel, vet ikke helt hva planene senere blir! Nå som jeg har pakket en god del så trenger jeg jo ikke å bruke kvelden min på det. Så da finner jeg nok på noe 🙂 Men dere får hvertfall ha en fin dag videre, så blogges vi nok imorgen.

Skal dere reise noen plasser ? Hvor?

Hva gjør dere idag?

12 kommentarer

Siste innlegg