svar på spørsmål

Hvilke blogger leser du?
– Jeg leser egentlig litt forskjellige blogger, leser mange blogger som er på topplisten, og mange utenfor topplisten! Jeg kan faktisk lage ett innlegg om det senere siden jeg har begynt å lese noen nye blogger også om dere vil det? 🙂
Hvem er dine bestevenner?
– Mine bestevenner er så klart Sara og Ann helen.

Hvorfor begynte du å blogge?

Dette har jeg nok svart på før .. Men grunnen til at jeg startet og blogge var fordi min venn Sara hadde blogg, også ville jeg prøve og blogge og se hvordan det gikk, så da lagde hun en blogg til meg. Veldig vanskelig i begynnelsen husker jeg, men ble heldigvis bedre og bedre etterhvert da.
Hvor mange søsken har du ?
– Jeg har 3 søsken, en storesøster som heter Charlotte, en storebror som heter Marius og en lillesøster som heter Emma! 
Dette er min storesøster, hun er 21 år.
Dette er min storebror, han er 18 år.
Også er dette min søte lillesøster som blir 7 år i august.
Hva driver du med på fritiden ?
–  På fritiden så er jeg ofte sammen med venner, trener kick boxing .. noe som jeg stor trives med! Også trener jeg av og til hjemme som litt styrke trening, jogger ute av og til, også er jeg ofte sammen med familien også! 
Hva liker du best med å blogge ?
Det jeg liker best med og blogge er vel di fine kommentarene jeg får i kommentarfeltet .. sjeldent jeg får noen stygge kommentarer, og det er jeg utrolig glad for. Og hvis jeg får noen stygge kommentarer så er det vel ikke noe å bry seg om? Men ja, jeg må si at det er de fine kommentarene som jeg liker best med og blogge. 
Hvor finner du inspirasjon?
Hvor jeg finner inspirasjon ja .. uhm, det er vel ikke så veeldig mange plasser som jeg finner inspirasjonen min fra! Det meste har jeg vel selv, men vist jeg skal finne noe inspirasjon så må det nok bli weheartit og denne bloggen HER !  ( trykk på ordene for og komme til sidene )

Hva syns du om bloggerne på topplisten?

Bloggerne som er på topplisten synst jeg er veldig fine, er vel ikke så veldig mye jeg kan si om de! Men de fleste bloggerne som jeg har vert innom på topplisten synst jeg er veldig fine og blogger om interresante og gøye innlegg.

Hva vil du oppnå med bloggen?

Uhm, vet ikke helt enda hva jeg vil oppnå med bloggen .. for og vere ærlig så har jeg faktisk ikke tenkt så langt enda! Men det hadde jo vert gøyt å fått bloggen min litt mer kjendt enn det den er nå om dere skjønner? Hadde jo så klart vert gøyt å fått bloggen på topplisten også. 
Ka liker du og gjere i fritida ?
Dette tror jeg at jeg svarte på litt lengre oppe?

Kem er dine bestevenner ?

Dette svarte jeg også på 🙂

Ka synest du om meg ? Tihi ^^

 Jeg synst du er en utrolig søt og hyggelig jente kimmely, alltid gøy å vere med! ♥ 

Kas blogger leser du ?

Dette står helt øverst.

Noe du hater ?

Noe jeg virkelig hater er folk som mobber andre .. virkelig! Det er helt forferdelig ..

Noe du elsker ?

Noe jeg elsker er å reise 

Sommer vs vinter ?

 

– Sommer så klart! 😀

 Ka liker du best med sommeren ?

 

– Det jeg liker best med sommeren er vel seine sommer kvelder, mye kos med familien, og at man reiser mye! Det finnes sikkert tusenvis av andre ting, men dette er det jeg kommer på nå som jeg liker best med sommeren.

 

Liker du å ta bilder?

 

– Ja, jeg elsker virkelig å ta bilder! Er det noe jeg elsker å gjøre, så er det å ta bilder 

Hva liker du å ta bilder av?

 

– Jeg liker egentlig å ta bilder av alt, liker hvertfall å ta bilder av naturen og sånne ting som det. Er veldig gøyt og ta bilder av ting som man aldri har tatt bilder av før ute i naturen for eksempel. Noe som er veldig kult å ta bilder av er dråper om dere skjønner? Det er veldig kult 🙂 Det er også veldig gøyt og ta bilder når du er ute å reiser.

Synst du det er gøyt med regn?

 

– Jaaaa! jeg elsker regn .. Neida, jeg hater faktisk regn. Det kan vere koselig av og til, men ikke alltid.

Hvordan har du fått så langt hår?

 

– Dette spørsmålet fikk jeg faktisk av min søster idag, men for å vere helt ærlig så vet jeg ikke! Er vel fordi at jeg ikke klipper meg så ofte tipper jeg? For 2-3 år siden så hadde jeg egentlig ikke så langt hår, og det synst jeg selv er ganske så rart og tenke på .. Her er noen bilder for 2-3 år siden, så får dere se selv at det faktisk har vokst veldig mye siden det.

 

– Bilde nr 1 : Dette var faktisk i 2012, altså for 1 år siden, og da ser dere at det ikke er like langt.

 – Bilde oppe til høgre er i 2011, og da hadde jeg vel egentlig ganske kort hår i forhold til det jeg har nå.

– Det siste bildet er i 2010, for 3 år siden.

 

Her er ett bilde av håret mitt nå :

 

Så det er vel egentlig ganske stor forskjell, eller hva?

 

 

Er det din ekte hårfarge?


– Ja, dette er min ekte hårfarge.

 

 Hva liker du å spise?

 

– Jeg elsker jo mat, er ett matvrak rett og slett. Jeg elsker å spise ganske mye egentlig, men noe som jeg liker veldig godt er dette :

 

Ser ikke så godt ut, men er sykt godt altså.

 

 

Favoritt kjolen din?

 

– Det må vell bli denne 

 

Den er fra gina tricot.

Hvor har du kjøpt den peachfarget kjolen din?

 

– Den har jeg kjøpt på Cubus.

 Hvorfor er du så ofte i Bergen?

 

– Jeg er ofte i Bergen fordi nesten hele familien min bor der! 🙂

 

Vel, dette var alle spørsmålene for denne gang! Vist det er noe du lurer på så er det bare å kommentere det i kommentar feltet.

 

 

 

 


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg