blåbær heaven

Heeeii.

Tidligere idag så var jeg på butikken og kjøpte inn noe greier som jeg tenkte jeg skulle lage idag. Og det forstår dere vell på overskriften? Vel, jeg lagde noe som jeg såg på toppbloggeren kristine ullebø sin blogg, det såg så UTROLIG goodt ut herregud, så da måtte jeg bare teste det ut. Og gjett om, det smaker like godt som det ser ut som hihi 🙂 Jeg har tatt noen bilder også har jeg forklart  hvordan jeg lager det, som dere ser under.

Dette trenger du ; 

  • Kesam.
  • Fryste blåbær.
  • Sukker ( splenda, eller bare vanlig sukker. )
  • Også en banan om du vil det.

Dette gjør du ;

1. Ta opp fryste blåbær, og legg så mye bær du vil i skålen.

2. La blåbærne tine i rom temperatur i ca 15 minutter. 

3. Bland 1/2 boks med kesam, ( Jeg valgte og bruke vanilje kesam, siden det er den jeg liker best. Men du kan selfølgelig bruke den blåe kesamen som er til dip og desserter også) sammen med blåbærne, og bland inn så mye mengde med sukker du vil.

4. Du kan også bruke banan på toppen om du vil det, det valgte jeg og gjøre .. kjempe godt! 

Og slik ser det ut til slutt ;

( ser kanskje ikke så veldig godt ut på bildet, men jeg lover .. det smaker utrolig godt.)

uuummh herlig. 

Her er forresten en link til kristine ullebø sin ” blåbær heaven” ( trykk HER )

Hva synst dere?

Såg dette godt ut?

Har du laget dette før?

 

18 kommentarer

Siste innlegg