helgen min

Heihei søtinger!

Beklager for at jeg ikke har fått blogget i helgen, jeg har bare ikke fått tenkt så mye på det .. så beklager for det 🙂 Nå har jeg faktisk en god del ting å blogge om, så dette blir jo bra!! Uansett, jeg kan fortelle hva jeg har gjort i helgen!

På fredag så dro jeg og familien pluss sara til Bergen for og besøke familien, hele grunnen til at vi dro til bergen var vel egentlig fordi at charlotte ” søster” skulle på intervju! Hun har forresten fått seg lærlingsplass i bergen, så det gratulerer jeg henne så mye med! 😀 hun skal flytte nå i sommer, det liker jeg ikke .. haha, men kjempe bra at hun har fått seg jobb! Hun jobber forresten som frisør. Vel, så da var vi ikke fremme i bergen før i elleve tiden. På lørdag så dro vi til åsane for og shoppe litt, det var selfølgelig kjempe gøyt, jeg skal vise dere innkjøpene idag tenkte jeg, men vet ikke om det blir video eller bare bilder enda! hva vil dere?? Så før vi skulle hjem så dro vi og spiste litt. Også på søndag så dro vi hjem igjen til florø .. Så dette var vel egentlig min helg. En fin og koselig helg sammen med familien! 

Her er noen bilder som ble tatt i helgen, fikk faktisk ikke tatt så mange bilder .. men håper dere liker desse.

Og tusentusentakk for at dere er innom bloggen min!! dere er herlige

Hva har dere gjort i helgen?


4 kommentarer

Siste innlegg