SOMMERFERIE!!!!

Heeei, og GOD SOMMERFERIE ALLE SAMMEN! ♥ endelig er det sommerferie, ferien som vi alle har ventet på 😀 jeg er så utrolig glad nå herreguuud. Men til noe negativt, jeg gikk ikke akkuratt så glad ut av skolen .. siden jeg ikke fikk så veldig bra snitt .. meeeen jeg lar virkelig ikke det ødelegge min sommer! jeg vet hvertfall at jeg skal gjøre det så utrolig mye bedre i 10 klasse, virkelig. Denne sommeren skal bli den beste sommeren. Nye opplevelser og jaa, klarer nesten ikke å vente jeg hihih. 

Vel, idag så reiser jeg faktisk til Bergen, ganske på sparket egentlig .. hadde egentlig planer om å vere hjemme, men jeg kjenner at jeg har litt lyst til å reise til Bergen haha. Sara skal faktisk vere med, så det gleder jeg meg til. Blir nok kjempe koselig. Vet ikke helt om det blir så mye shopping denne gangen, men man vet aldri .. tar hvertfall med meg litt penger, trenger virkelig noen nye sommer klær haha. Men dere alle får ha en utrolig fin sommer, kos dere maaaasse♥ Dagens antrekk kommer senere, så følg med! 


Hva skal dere i sommer? Når reiser dere?

Hva skal dere i dag? 

6 kommentarer

Siste innlegg