mandag

Heihei!

Idag er det mandag, som vil si ny uke og nye muligheter haha 🙂 vel, jeg skal nesten ikke vere på skolen denne uken! i morgen så skal klassen på klassetur, men jeg bestemte meg for å ikke vere med fordi jeg ikke har så veldig lyst til det! og grunnen til det nemner jeg desverre ikke på bloggen. Håper dere skjønner det! Også på onsdag så må jeg nesten bare vere hjemme siden skolen helst ikke vil ha elever på skolen på grunn av eksamen og sånne ting! så da har jeg faktisk ikke noen andre plasser å vere enn hjemme .. også på torsdag så har klassen fått fri! så det blir deilig 🙂 På fredag så er det bare tre timer på skolen også skal klassen mest sannsynlig på bowling, så det blir herlig.

Uansett, siden det er så fint vær ute, så tenkte jeg og gå ut for og ta noen bilder. Bildene kommer senere 🙂 Håper dere får en fin mandag og en fin uke! vi blogges.

14 kommentarer

Siste innlegg