åsen

Heihei!

Jeg klarte selfølgelig og sovne i sengen en times tid .. men heldigvis kom sara på døren og lurte på om jeg ville vere med på åsen, så da gikk jeg, sara og søskenbarnet hennes camilla opp dit 🙂 Vi kom faktisk overaskende fort opp og ned. Så det var kjempe deilig .. jeg skal faktisk begynne å trene oftere nå enn det jeg gjorde før, merker at jeg er blitt i mye bedre form etter at jeg begynte på kick boxingen også, og det er jeg kjempe glad for haha! Skal hvertfall prøve på styrke trening hver dag hjemme eller ute når det er fint vær, det tror jeg kan vere en god trening! 

Vel, i morgen så starter vi ikke før halv ti ca! Hele klassen skal ta bussen inn til en plass som heter eikefjorden, der skal vi bade og grille og kose oss 🙂 På torsdag skal vi også på stranden, merker at jeg blir ganske lei av å vere på stranden ofte nå haha .. men ALT er vel bedre enn vanlig skole? 

Hva har dere gjort idag?

 

4 kommentarer
    1. Åå, heldig! Kor er toppen ifra?
      Har ikkje gjort masse i dag, bare slappa av 🙂
      Kos deg på stranden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg