wednesday

Hei 🙂

Idag så har jeg vært hos tannlegen i førde, så derfor har jeg ikke vært på skolen idag. Har vel egentlig nettopp komt hjem også, så da bruker jeg resten av tiden til å øve på fremføring som vi har imorgen, og det er i engelsk! av en eller annen grunn så synst jeg at det faktisk er best å ha fremføringer i engelsk .. noen andre som synst det? haha. Også har vi en ” fremføring” på fredag også, og det er fra arbeidsuken som vi hadde før påske, men det er vel egentlig ikke en fremføring .. skal bare snakke om hva vi gjorde og sånne ting! og den har jeg heller ikke øvd så mye på, har faktisk ikke begynt .. så det må jeg nok gjøre idag også! 

Gleder meg til helgen igjen, da er jeg hvertfall ferdig med desse fremføringene! Nå skal jeg få i meg noe mat, vi blogges senere daa.

Hva skal dere idag?

Har dere noen fremføringer?

18 kommentarer

Siste innlegg