summer weather

Heisann 🙂 idag så våknet jeg rundt 11, så de første jeg gjorde var å gå ut for og sole meg litt, deilig! har klart og bli litt solbrent på ryggen haha 🙂 jeg har så sykt sommer følelse nå, men det er vel ikke bare jeg som har det? skulle bare ønske at vi hadde sommer ferie nå, men det er jo ikke så alt for lenge til heller, bare 24 skole dager igjen faktisk!!! så det er jo ikke lenge til i det hele tatt 😀 imorgen er det akkuratt 1 mnd til vi slutter. digg.

Uansett, imorgen er det en ny skole uke .. men er bare 4 dager da! så vi får håpe at det går fort 🙂 til helgen igjen så reiser hele familien til bergen, har nemlig fått meg ett nytt søskenbarn, så vi reiser dit for og se lille babyen hihi! så det gleder jeg meg veeldig til. Men dere får ha en kjempefin dag, så blogges vi senere.

Hva gjør dere idag?

 

12 kommentarer

Siste innlegg