onsdag

Hellu!

for ett FANTASTISK fint vær det er ute idag, har ikke sett finere vær før. Det er 1 mai, og likevel så pøser det ned, er det mulig? får jeg sånt vær på konfirmasjonen så klikker jeg haha 🙂 men vi får håpe at været blir finere til helgen, ikke saant?

uansett, idag så sov jeg helt til klokken var 12 ca, deilig! det er virkelig hærlig med en fridag midt i uken hihi. Nå gjenstår det bare 2 dager før det er helg 🙂 skal bli deilig. Vel, planene for idag blir nok å vere med noen venner tenker nok jeg. Hadde egentlig planer om å ta noen bilder ute hvis det ble fint vær, men det ble det jo ikke.. selfølgelig. Men vi blogges senere daa.

fine bilder!! noen jeg tok nå nettopp haha. 

Hvordan er været der du bor?

Hva er dine planer for idag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg