norsk heildagsprøve

Heisann søtinger!

Idag så hadde vi norsk heildagsprøve, og det gikk egentlig ganske bra, bortsett fra at jeg får heeelt hjerneteppe noen ganger, hater at jeg får hjerneteppe når jeg skal skrive en fortelling eller noe hahah 🙂 jeg skrev faktisk 5 hele sider på en fortelling! det synst jeg er bra da. Trodde jeg bare kom til å skrive 3 eller noe, men fikk heldigvis til 5! Og det verste er at vi må skrive på nynorsk, og det er jo såååå kjedelig 🙁 mye lettere å skrive bokmål synest nå jeg da haha. 

Og dere, det er så utrolig hærlig at vi har fri imorgen, love it. Skal nytes hihi. Nå skal jeg spise opp resten av maten jeg hadde med meg på skolen, feite meg opp litt hihi 🙂 Vi blogges om ikke så lenge da.

Hadde dere noen prøver idag?

Har dere fri imorgen?

6 kommentarer

Siste innlegg