tuesday

Heisann!

idag etter skolen så gikk jeg og en venninde rett ned på sånn konfirmasjons greier .. også var det jo rett etter skolen også, så utrolig kjedelig! jeg var så trøtt omg. Når det var ferdig så dro jeg ned på salongen til søsteren min og ventet med hun til hun var ferdig på jobb, så tok vi bussen hjem halv 6 🙂  Og dagen idag går nok bare til å øve til en heildags prøve i engelsk som vi har imorgen .. uææh hjelp meg! jeg hater det. Men det blir nok bare sånn at jeg faktisk ikke øver, jeg bare sitter på mobilen eller noe sånn lignende hahha. Men jeg håper nok at jeg gjør det bra imorgen da selfølgelig! 🙂

og til dere som skal på justin bieber konsert .. fyyf, dere er heldige! jeg har så utrolig lyst ;-(( men får heller ta det igjen neste gang han kommer haha.  Men nå skal jeg få i meg noe mat, dere får ha en kjempefin tirsdag videre så blogges vi.

Har dere noen prøver imorgen?

skal du på konsert?



6 kommentarer

Siste innlegg