smoothie

God morgen! 😀 endelig kan jeg blogge fra pc’en igjen, må si jeg virkelig hater og blogge fra mobilen .. alle bildene blir så utrolig små. Uansett, igår kveld så satt jeg barnevakt for emma, og det var utrolig koselig 🙂 vi lagde mye smoothie, og jeg kan faktisk innrømme at den var utrolig god haha! første gang jeg har klart og lage en som faktisk er god! Jeg fikk ikke lagt ut bildene igår siden jeg tok de med kameraet mitt, så da kommer heller bildene nå 🙂

Senere kommer det også outfit bilder! Håper dere får en kjempefin dag 🙂

yummiii.

Hva gjorde dere igår?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg