God morgen

God morgen! 🙂 ganske uvant og blogge så tidelig egentlig .. men siden jeg fikk så god tid så kan jeg likevel blogge nå haha 🙂 denne uken så har vi arbeidsuke, det er egentlig ganske bra nå rett før påske .. slipper jeg stress med skole og alt annet lekse og prøve greier. Men ja, jeg og en annen venninde fra klassen skal jobbe i en barnehage som er nesten rett ved skolen, så da tar jeg bare skolebussen dit så møter jeg hun på veien! Starter ikke før klokken 9, jeg skal jobbe til klokken er 15.00! er heldigvis ikke så lenge å jobbe da.

men nå skal jeg finne meg litt mat før jeg drar! håper dere får en fin mandag og en fin uke, så blogges vi når jeg er hjemme igjen! 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg