happy

Heihei dere! 😀 Nå er jeg nettopp hjemme fra skolen, og endelig er denne onsdagen over .. må si jeg har gruet meg en del til denne dagen siden jeg skulle ha fremføring i engelsk .. selv om det er det faget jeg liker best 🙂 fikk også vite karakteren, fikk nesten en 5’er .. så tror jeg må vere litt fornøyd med det haha 🙂 så nå er den fremføringen unna gjort .. nå gjenstår det bare en matte prøve som er IMORGEN! ;-(( hater matte, serriøst det veste faget som finnes?

men nå skal jeg få i meg noe mat! 🙂 håper dere får en fin onsdag så blogges vi snart!

Har dere hatt fremføring idag?



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg