sjuk ..

Hei!

Da jeg var på fjellet på søndag så klarte jeg å skade ryggen min litt når jeg aket haha, typisk det da :p også igår så klarte jeg selfølgelig og slå ryggen min inn i en vegg igjen .. så nå har jeg veldig vondt i ryggen! og derfor ble jeg hjemme fra skolen idag, siden jeg såvidt klarte og komme meg opp av sengen 🙁 men satser på og dra på skolen imorgen da, vil ikke ha så mange fraværs dager nå nei. Så må jeg få prøve og gjort unna litt lekser også, har vilt mye lekser jeg må gjøre! pluss at jeg har en fremføring, og en prøve imorgen! setter viiiirkelig pris på ferie nå snart haha♥♥

Nå skal jeg kose meg med denne hihi

Flere som er syke idag?









0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg