tidlig ferdig

Heisann! 😀

 idag ble vi ferdige litt tidligere enn det vi pleier, så det var litt deilig! senere idag så skal jeg egentlig på trening, men jeg tror ikke jeg kan det nå likevel siden jeg har skadet albuen min :-(( så da får jeg ta det igjen neste uke! så da bruker jeg nok dagen på og gjøre noe lekse greier eller bare chille 🙂 kort innlegg, men tenkte bare og oppdatere dere litt så det ikke blir så lite blogging. Håper dere får en fin dag, så blogges vi om ikke sååå lenge hihi.

Hva skal dere idag?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg