trening

Heisann! 🙂 nå er jeg nettopp ferdig og dusje, skulle egentlig gjøre det etter trening.. men da begynte idol, og det måtte jeg selfølgelig se haha! Så da dusjet jeg ikke før nå 🙂 Treningen idag var sykt slitsomt egentlig, men en utrolig deilig følelse etterpå da selfølgelig 🙂 imorgen har vi to timer med gym de første timene heldigvis.. synst det er mye bedre og ha det om morningen enn å ha det senere på skole dagen. Men uansett, nå skal jeg finne meg noe mat før idol begynner igjen! 😀 Ha en fin kveld videre så blogges vi imorgen.

Hva har dere gjort idag?

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg