stress

fin overskrift, ikke sant? ha ha! sliter litt med og komme på overskrifter i innlegg av og til. Men ja, det har vert en helt grei dag på skolen idag også, skulle egentlig ikke ha gym.. siden vi skulle ha noe teori greier om kosthold og sånne ting, men det blir visst ikke før neste uke 🙂 så da hadde vi en rolig gym likevel idag.

Over til noe annet, vi har sykt mye prøver og sånn frem over nå.. noe som er sykt kjiiipt :(( har en prøve som jeg ikke har tatt enda, spansk prøve på fredag! Neste uke er det en prøve i mat&helse ( hater det ), matte selfølgelig, og uken etter der så har vi en fremføring i engelsk.. hallo, det blir liksom alt for mye og øve til 🙁 vi har sikkert flere prøver som jeg bare ikke husker. Desse ukene nå frem til påsken blir sykt stress egentlig, vi skal på vidergående nest siste uken for og se hva de gjør på de forskjellige plassene, tror jeg?? er egentlig ikke helt sikker på hva vi skal. Og ja, det er mye vi skal gjøre. Okei, nå skal jeg ikke klage mer på det.

Senere så skal jeg på trening, så da vet jeg ikke om det blir mer blogging før det! 🙂 men slenger sikkert inn ett innlegg senere når jeg er hjemme! Dere får ha en fin dag daa.

Har dere mye prøver frem over nå?

 

6 kommentarer

Siste innlegg