monday

Heihei 🙂 tenkte bare og slenge inn ett innlegg nå før jeg drar! skal ned til sara en tur. Jeg burde vel egentlig øve til prøven jeg har imorgen, men jeg har øvd litt da.. får heller ta resten når jeg er hjemme igjen som sikkert ikke blir før senere ikveld menmen. Skoledagen idag har egentlig vert helt grei, var bare ett mareritt og våkne idag tidelig, kom meg faktisk ikke ut av sengen.. var så sykt trøtt haha! flere som virkelig sleit med og komme seg opp av sengen idag?

men nå må jeg løpe så ikke bussen kjører fra meg ;-( ha en fin mandag så blogges vi ! 😀

noen bilder jeg tok full fart jaa..hehe.

Hva skal dere idag?



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg