lovely weather

God morgen fininger!

idag så våknet jeg faktisk av at solen kom skinnende inn vinduet, og det er jo så utrolig hærlig og våkne til da, loveit 🙂 så da sto jeg opp klokken 10 ca, så gikk jeg på badet for og stelle meg og med musikken på full hihi.. det er så deilig når man faktisk kan ta seg tid til og bruke lang tid når en skal sminke seg 🙂 det gjorde jeg idag, brukte lang tid til og sminke meg! Uansett, om ikke så lenge så skal jeg og familien sikkert ned til byn en tur, så til bestemor en tur før vi drar hjem igjen 🙂 denne lørdagen skal bare nytes i FINVÆRET! det er jo så utrolig fint vær ute idag, deilig temperatur er det også.. åååh så hærlig

det er så dumt at vinterferien faktisk er over.. har gått sykt fort dette her. Men så er det jo bare 4 uker til påske da? så det er vel ikke så alt for lenge til 😀 og dere, outfit bilder kommer senere! Ha en kjempefin lørdag 🙂

Er det fint vær der du bor?

Hva skal dere idag?

6 kommentarer

Siste innlegg