videoblogg på vei

Hellåå

som dere sikkert vet så skal jeg lage en videoblogg til dere, nevnte det hvertfall tidligere! Den forrige videoen jeg lagde ble bare helt stygg fordi programmet jeg bruker ( windows live movie maker) gikk så forferdelig tregt, så da ga jeg faktisk opp på den videoen haha :pp Men jeg skal prøve og få til en bedre video denne gangen. Det blir sikkert ikke så lang video, jeg har kun filmet litt når jeg har hatt med meg kameraet rundt om:-) Så blir det nok noen bilder i videoen også.

Videoen kommer ikke enda, jeg har ikke begynt å redigere den enda, men det skal jeg gjøre når jeg er hjemme 🙂 så gled dere til den kommer!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg