dagen i går

Heihei!

jeg glemte forresten og blogge i går når jeg kom hjem, det ble så seint! men jeg kan fortelle hva jeg gjorde i går da haha 🙂 Først så kjørte pappa meg ned til sara, også var vi inne hos hun en stund før vi gikk en fin tur ned til butikken for og kjøpe smoothie selfølgelig haha 😀 charlotte skulle også komme med bussen, så vi møtte hun i byen og gikk ilag opp igjen til sara, så det var koselig. Lenge siden jeg har vert med de to alene, så det var kjempe gøyt og finne på noe sammen.

Igår kveld så kjente jeg at jeg hadde sykt vondt i hodet, men det har jeg vel egentlig hatt hele uken.. så jeg ble hjemme idag, planen var selfølgelig og dra på skolen, jeg hadde tatt på meg klærene og var klar til og dra på skolen uansett, men jeg klarte det faktisk ikke, var så sliten og ikke i form. Men imorgen er det torsdag og da har jeg en samfunnsfag prøve som jeg må øve bra til føler jeg 🙂 Også er det jo helg om ikke så lenge, så det skal bli deilig! 🙂 okeiokei, dere får ha en fin dag så blogges vi! :-)))

Hva gjorde dere igår?

8 kommentarer

Siste innlegg