barnevakt

Heisann! 🙂 tidligere idag så visste jeg ikke helt hva jeg skulle, vurderte egentlig bare og vere hjemme.. men jeg tok bussen sammen med søsteren min og venninden hennes ned til byn for og så møte noen venner! koselig 🙂 men jeg dro faktisk hjem igjen ganske tidelig jaaaja.. så nå sitter jeg barnevakt for lillesøsteren min, er jo så flink som faktisk får henne til og sove også haha.. er ganske trøtt selv, så blir nok ikke så alt for lenge til jeg hopper i sengs. Deilig og tenke på at det er lørdag imorgen også,, jaaa♥

men nå skal jeg få i meg noe mat og se hva som går på tv’en! hihi, vi blogges!♥

Hva har dere gjort idag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg