onsdag

Heihei dere! 🙂

idag så gikk jeg på skolen, var fortsatt litt dårlig.. men jeg gikk alikevel 🙂 uansett, idag så skal jeg også på trening som jeg føler jeg ikke har vert på, på lenge nå..så det skal nok bli godt og trene igjen! noe som ikke er så bra er at jeg fortsatt må ta det litt rolig med handleddet ;-( så da får jeg nok bare la vere og bruke den handa! haha..

Ikveld så er det jo idol og det gleder jeg meg til.. elsker slike program.. gjør ikke dere? 🙂 unge mødre begynner også ikveld, så det må jeg nok få med meg! nå må jeg få i meg noe mat før jeg drar, dere får ha en fin onsdag så blogges vi nok! 🙂

Hva skal dere idag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg