begynt å bli bedre

Heisann dere! 🙂

Idag så var jeg også hjemme fra skolen, fordi jeg ikke var i form, trøtt og sliten rett og slett..men har begynt å bli bedre nå så jeg drar på skolen imorgen! 🙂 Og da må jeg nok ta igjen en engelsk prøve som jeg ikke har tatt, men håper det blir ett bra resultat siden engelsk er det faget jeg liker best haha! Så planen for idag blir å gjøre ferdig noen lekser og bare se på serier.. dere får ha en fin dag så blogges vi 🙂

haha, så alvorlig!

Hva skal dere idag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg